نحوه دانلود ویدیو از پینترست

Drag to rearrange sections
Rich Text Content

 

پینترست چیست؟

صفحات راهنمای رسمی، پینترست (Pinterest) را به عنوان «موتور کشف بصری» توصیف می‌کنند. جالب اینجاست که این اصطلاح کاملاً مناسب این رسانه اجتماعی است، چرا که به شما کمک می‌کند تا به سرعت منابع بصری مورد نیاز خود را پیدا کنید، هر پروژه‌ای که ممکن است دنبالش باشید: دستور العمل‌های آشپزی، استایل، مد، دکور و موارد دیگر. سهولت دسترسی به آن در کنار رابط کاربر پسند آن دلیل محبوبیت آن است. شما به معنای واقعی کلمه می‌توانید ساعت‌ها را صرف پیمایش در این فضای جذاب کنید.

شما می‌توانید از این پلتفرم رسانه اجتماعی به عنوان یک ابزار شبکه اجتماعی استفاده کنید. در واقع، استفاده از آن به عنوان منبع الهام برای جمع‌آوری ایده‌هایی در مورد دکوراسیون داخلی، سفر و مد رایج‌تر است.

پینترست به زبان ساده‌تر

پینترست یک سایت رسانه اجتماعی است که با رویکرد منحصر به فرد خود در میان سایر رسانه‌های اجتماعی محبوبیت زیادی کسب کرده است. برای شروع، این سایت یک قدم بزرگ از قالب معمول فیس‌بوک و توییتر جلوتر است. اما می‌توان گفت کمی شبیه اینستاگرام است. Pinterest یک وب‌سایت پین کردن تصویر است که از سال 2009 راه‌اندازی شده است. قابلیت‌های جمع‌آوری تصاویر آن برای مدیریت و به اشتراک‌گذاری ایده‌های بصری طراحی شده است.
سال‌هاست که پینترست که وجود داشته اما اکثریت از آن استفاده نمی‌کردند. این رسانه دارای یک app می‌باشد تا بتوانید از آن در تلفن هوشمند یا دسکتاپ خود استفاده کنید. می‌توانید با استفاده از مرورگرهای پیشنهادی کروم، فایرفاکس، و مایکروسافت اج از Pinterest روی دسکتاپ استفاده کنید، یا اپلیکیشن تلفن همراه را برای iOS یا Android نصب کنید.

نحوه دانلود ویدیو از پینترست

هنگام تماشای یک ویدیو، برخی از افراد می‌خواهند ویدیوهای مورد علاقه خود را در رایانه یا تلفن خود ذخیره کنند. دستورالعمل‌های ما به شما کمک می‌کند ویدیوها را از Pinterest به‌سرعت و به راحتی دانلود کنید تا بتوانید در هر مکان و هر زمان به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

راه‌هایی برای ذخیره ویدیوها از Pinterest

۵ راه برای دانلود ویدیو از Pinterest وجود دارد:

  • سایتی که ویدیوی اصلی آپلود شده، در پینترست در آن قرار دارد
  • برنامه‌های کاربردی برای دستگاه‌های تلفن همراه
  • پسوند مرورگر
  • سایت‌های شخص ثالث
  • پیام‌رسان تلگرام

قبل از نصب برنامه‌ها یا رفتن به سایت‌های ثالث، باید سعی کنید به لینک ارائه شده در ویدیو وارد شوید. لینک به منبعی منتهی می‌شود که ویدیوی اصلی آپلود شده در Pinterest در آن قرار دارد. بیشتر اوقات TikTok یا YouTube است. بنابراین برای دانلود ویدیویی که دوست دارید، باید از یک برنامه خاص یا افزونه مرورگر استفاده کنید.

از طریق اپلیکیشن

با استفاده از اپلیکیشن Video Downloader For Pinterest می‌توانید یک ویدیوی زیبا یا جالب را از Pinterest در گوشی هوشمند خود دانلود کنید. ابتدا باید آن را در گوگل پلی پیدا کرده و روی گوشی خود نصب کنید.

دستورالعمل ذخیره فیلم ها با استفاده از برنامه:

۱. ویدیویی را که دوست دارید در Pinterest باز کنید (در برنامه یا مرورگر، مهم نیست).
۲. روی نماد «اشتراک گذاری» در بالای پنجره کلیک کنید و «Copy link» را انتخاب کنید.

ادامه مقاله در لاگ مدیا

rich_text    
Drag to rearrange sections
Rich Text Content
rich_text    

Page Comments